מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מה זה בעצם מצבה מדברת?

    אבנים – טל חזן מעצב מצבות מדברות

    כאשר מגיע הרגע להיפרד מאדם חשוב לנו, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לבחור בכלי המתאים ביותר, להנצחת האנשים הקרובים אליהם ביותר. יכול להיות שגם אתם בדומה לישראלים רבים, מגרדים את הראש כאשר נשאלת השאלה, מה הדרך הטובה ביותר להנציח את סבתא באמצעות מצבה. אחד הפתרונות הפופולאריים בשנים האחרונות למצב זה, הינם מצבה מדברת. מצבות שדואגות לספר עבורכם ולכל מי שמתקרב למצבה, אודות האדם שנפטר. בתיאורים אשר כוללים את פועלו של האדם, תחביבים, מעמדו ואפילו כמה אנשים השאיר אחריו. בחירה במצבות מדברות הינה בחירה במצבה אישית, שתעזור לכם להנציח את האהובים עליכם בצורה הכי טובה והכי אישית.

    מצבות מדברות מספקות לכם את האפשרות לתאר את יקיריכם, לצד סיפור חייהם במספר משפטים בודדים. בפרקטיקה שמטרתה להפוך את העיצוב והמראה של המצבה שבחרתם למראה מותאם אישית. שמטרתו לתאר את האדם שנפטר בצורה חמימה יותר, לעומת כתיבת הפרטים הכללים אודות תאריך הלידה, השם ותאריך הפטירה. בניגוד לשמן לא מדובר במצבות שבאמת מדברות. אלה במצבות שדרך העיצוב, התחריטים, התמונות והמשפטים מעבירות את תמצית חייו של האדם הנפטר בצורה טובה בהרבה. אז נכון המצבות המדברות לא באמת מדברות אבל הן עדיין מסוגלות, לספר את סיפר חייהם של אנשים שונים באופן יוקרתי ומכבד.

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן לעיצוב מצבות מגרניט

    מזמינה אתכם לבית המלאכה שלנו, על מנת שגם אתם תוכלו להתרשם מאינספור עיצובים שונים של מצבות שונות הכוללות: מצבות אומנותיות מגרניט, מצבות בסגנון מותאם אישי, מצבות עם תמונה, מצבות מדברות ועוד. בזכות צוות עובדים מסורים בעלי 30 שנות ניסיון מוכח בעיצוב מצבות, חברת אבנים מבקשת לתת ביטוי מכבד והולם לכל משפחה של כל נפטר, ובהתאם לצרכים האישיים שלכם. בצוות העובדים שלנו תוכלו למצוא: חרטים, מעצבים, עובדי אחזקה ותחזוקה, צוות בקרת איכות ועוד. כל זאת על מנת לספק לכם, את השירות הטוב ביותר לעיצוב ובנייה של מצבות. כל זאת בליווי השירות הטוב ביותר, לצד המחיר המשתלם ביותר מידי מיטב אנשי המקצוע בארץ.

    מוצרים נוספים

    דגם 503 – מצבה מגרניט כחול

    17,200.00
    לצפייה במוצר

    דגם 101 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט כחול

    10,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 203 – מצבה מאבן בזלת בשילוב עצמון אפור

    15,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 102 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט שחור

    10,000.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה