מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מצבות אבן בזלת

    כיום קיימות אפשרויות רבות לחומרי הגלם מהם יוצרים את המצבות, אך על מנת לוודא כי אתם מקבלים את המצבה האיכותית והעמידה ביותר, מומלץ יהיה לבחור דווקא בבזלת. מצבות אבן בזלת מבטיחות חוזק משמעותי ומראה ייחודי, זאת בגוונים כהים אשר נעים בין שחור ואפור לשחור וירקרק.

    מצבות אבן בזלת בעיצובים שונים

    מצבות אבן בזלת מתהדרות במראה מכובד ומרשים, זאת לאור המרקם הייחודי של אבן זו והגוונים הייחודיים בהם ניתן למצוא אותה. הבזלת הינה אבן חזקה ועמידה מאוד, היא נחצבת בגליל התחתון ומיושמת לשימושים שונים, לרבות בניית המצבות. לאור התכונות הייחודיות שלה, ניתן יהיה לעשות בה שימוש לשם יצירתן של מצבות בשלל של עיצובים.

    מצד אחד, ניתן יהיה לבחור בעיצוב מכובד – הגוונים הכהים והשחורים שלה מאפשרים את יצירתו של מראה מרשים ובולט במיוחד- ומצד שני, ניתן יהיה לעשות בה שימוש בתור סלע אשר מעובד בצורה חופשית על גבי שטח המצבה.  שימוש כזה יבטיח מראה טבעי יותר ומחובר אל הטבע והאדמה.

    חשוב לציין כי לא רק שהבזלת הינה חזקה ועמידה במיוחד, אלא גם כמעט ולא דורשת תחזוקה ושומרת על מראה נקי ומרשים בכל עת ובכל סוג של עיצוב אשר תבחרו.

    ההתייחסות לאבן הבזלת בעיצוב מצבה יכול להיות גם כאל אבן טבעית, ובכך לשמור אותה בצורה הגלמית והפראית יותר, וגם כאל סלע מוחלק- למצבות סולידיות יותר אך מרשימות באותה המידה. כמה דוגמאות למצבות בזלת תוכלו לראות כאן למטה, במיני-גלריה.

    מוצרים נוספים

    דגם 202 – מצבה מאבן גליל בעיצוב אישי

    15,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 201 – מצבה משיש טורקי בשילוב גרניט שחור

    16,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 303 – לוח סנהדרין מאבן גליל- פסיפס מיוחד

    11,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 200 – מצבה מאבן חברון עיצוב טבעי

    14,000.00
    לצפייה במוצר

    מידע נוסף בנושא

    מצבת אבן בזלת

    אחרי ההלם הראשוני על מותו של אדם יקר, אנחנו נדרשים להתחיל לחשוב בצורה פרקטית ולקבל החלטות שונות. לדוגמה: האם מצבות אבן בזלת נראות לנו יותר מתאימות או שדווקא אבן שיש יכולה להיות בחירה נכונה? האמת היא, שעולם המצבות הרבה יותר עשיר ומגוון ממה שאתם חושבים, ולכן, אם יש באפשרותכם לפנות אל חברת “אבנים” שמנוהלת על ידי טל חזן, רצוי שתעשו זאת. כאן תוכלו להיות בטוחים שאתם במקום הנכון כי תקבלו שירות אדיב ועבודה איכותית ביותר.

    מהם היתרונות של מצבות אבן בזלת?

    יש לא מעט סיבות שבגללן אנשים בוחרים היום באופציה של מצבות אבן בזלת, ולמעשה לא במקרה אנחנו רואים שבתי העלמין בארץ מלאים במצבות מהסוג הזה. בין היתרונות של אבנים כאלה ניתן לראות:

    • עמידות – האבן מחזיקה מעמד לשנים רבות
    • תחזוקה – מאוד קל ונוח לתחזק את האבנים הללו
    • רושם – אבן בזלת נראית מאוד מרשימה ואי אפשר להתעלם ממנה

    לכן, בין אם אתם חושבים על מצבת יחיד ובין אם אתם חושבים דווקא על מצבה זוגית, זו יכולה להיות בחירה טובה שבהחלט כדאי לקחת בחשבון. מה שכן, כדי ליצור בדיוק את המצבה שרציתם, כמובן שצריך לתת את הדעת גם על נושא הכיתוב, התוכן והגופן שבו משתמשים. במידה ואתם לא יודעים מה נכון ואיך המצבה תיראה טוב יותר, כמובן שרצוי יהיה לפנות אל המומחים ולבקש מהם סיוע בעיצוב המצבה כולה.

    המקום הנכון לבניית מצבות אבן בזלת מיוחדות

    בין אם ברור לכם שאבן בזלת היא הנכונה לכם ובין אם אתם מעדיפים לבחור באופציות כמו מצבות מאבן חברון או מצבות שעשויות מכל אבן אחרת, חברת “אבנים” היא הכתובת הנכונה. טל חזן מגיע עם ניסיון עשיר מאוד בכל מה שקשור לעבודה באבן, כך שאפילו אם אתם זקוקים לעזרה בכל פרטי עיצוב המצבה, איתו אתם בידיים טובות. החברה זמינה עבור כל לקוחותיה תמיד במספר: 053-9235363, אז למה שלא תתקשרו כבר עכשיו? מעבר לעובדה שכל מצבה שתזמינו כאן תהיה איכותי ועמידה, גם תקבלו שירות אדיב ויחס רגיש המתאים למצב שבו אתם נתונים.

    שאלות ותשובות:

    למה לבחור דווקא במצבות אבן בזלת?

    האבן נראית מאוד מרשימה, לצד עמידות לשנים רבות ותחזוקה פשוטה.

    אילו דברים נוספים כדאי לדעת לפני שמזמינים מצבת אבן בזלת?

    מומלץ לחשוב מראש על הכיתוב שהולך להופיע על המצבה, העיצוב שלו והגופן

    האם אבן הבזלת מגיעה רק בצבע אחד?

    לא, אבן הבזלת מגיעה במגוון רחב של גוונים המאפשרים עיצוב ייחודי ומרשים לכל מצבה

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה