מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    עיצוב מצבות שמספר סיפור אישי ומיוחד

    רגע של פטירת אדם קרוב לליבנו הוא תמיד רגע קשה, מכל כיוון שלא נתבונן על זה. לפעמים הוא מגיע לאחר שלב מורכב של התמודדות עם מחלה וכאב, לפעמים הוא מגיע לאחר תקופת אי צלילות, לפעמים המוות הוא פתאומי- וגם זה לא קל עבור הקרובים המופתעים שלא התכוננו כלל לגרוע מכל, ובכל מקרה מוות אף פעם אינו ידיד אהוב של החיים. למרבה האבסורד דווקא בשלב הזה בו החושים מבולבלים והכאב גדול, מתברר שיש לא מעט תפקידים שמחכים דווקא לדמויות הכאובות ביותר, ובלעדיהם לא יהיה ניתן לנהל את האירוע. כך למשל תכנון ההלוויה, לפעמים אפילו בחירת הקבר במקרה פתאומי או מוות צעיר, והנה הגענו לנושא העיקרי- בחירת מצבה. איך בוחרים מצבה נצחית ברגעים כל כך מורכבים ומבולבלים, סוערים ולא יציבים? האם לא ניתן לדחות את הבחירה? חברת אבנים מציעה שירות מושלם ללקוחות במצב רגיש כזה כולל מצבות מיוחדות תמונות ושרטוטים, תוכניות ורעיונות וליווי אישי צמוד עד לתוצאה הסופית.

    איפה מוצאים עבור מצבות מיוחדות תמונות ודגמים

    כאשר מחפשים להקים על קברו של הנפטר מצבה פשוטה מלבנית חסרת יומרות, הכל פשוט יותר וקל, אבל כאשר אנחנו מעוניינים להקים מצבה מיוחדת ליקירנו, שתמחיש באופן סמבולי את אישיותו המיוחדת, ותשמש מעין אנדרטה מקומית לזכרו, כאשר היא תבטא משהו מאישיותו המיוחדת שהיתה ואיננה עוד, אנחנו צריכים הרבה השראה, רעיונות ואפשרויות פתוחות לפנינו. אין זה הזמן בו מוחינו מונח רענן ויעיל לתכנון מפרטים עשירים של דגמים, אנחנו זקוקים לסיוע כד להביא את הרעיונות המופשטים שלנו הסובבים סביב האור שהשפיע הנפטר המנוח על חיינו- לידי מוצר מעשי מעוצב שיביע זאת לכולם, יוציא מעט מרגשותינו ויעניק לנו נקודת מפגש אישית עם האובדן. לפיכך, דווקא הצגת מצבות מיוחדות תמונות ושרטוטים שונים יכול לסייע לנו מאד, ולשם כך צוברים בחברת אבנים המון כאלו עבורכם.

    איך מגיעים למאגר

    אנחנו זמינים לשלוח לכם דרך הטלפון הרבה מאד דגמים ודוגמאות, מצבות מיוחדות תמונות ותרשימים, הצעות שונות ועוד הרבה, אם תרצו נוכל לשבת יחד ולתאם עבורכם דגמים ייחודיים. כאן עבורכם בחברת אבים באתר או בטלפון.

    מוצרים נוספים

    דגם 402 – מצבה מאבן חברון

    7,700.00
    לצפייה במוצר

    דגם 202 – מצבה מאבן גליל בעיצוב אישי

    16,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 101 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט כחול

    12,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 401 – מצבה מאבן חברון

    7,700.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה