מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    עיצוב אלגנטי במצבה מאבן שלמה

    מצבה מאבן אחת היא בחירה מקורית בתחום המצבות אבל בהחלט נפוצה, ניתן לומר שהיא הולכת ונעשית נפוצה יותר ככל שסגנונות העיצוב המודרניים התעדכנים לכיוון הטבעי יותר, עממי ונטול גינונים ועטיפות. מצבה מאבן אחת היא בעצם מצבה שמבטאת יותר מכל את ההיבט הטבעי והגולמי של הבריאה ובכללה של האדם עצמו. מדובר במצבות עשויות מאבן אחת גדולה וכאילו בלתי מסותתת, בצורתה הטבעית. על גבי אבן גדולה כזו חורטים את השם והכתוביות התואמות שנבחרו על ידי בני המשפחה, וכמובן מעצבים אותה כמו שצריך. כמו מכל חומר אחר חוב לדעת כי גם מצבה מאבן אחת ניתן לעצב במגוון ווריאציות רחב ובכל סגנון ואופן שיתאים לכם. אבנים יודעים לעשות את זה עבור כל הלקוחות הרבים דלנו ונוכל לעשות זאת גם עבורכם בדיוק לטעמכם.

    סגנונות עיצוב עבור מצבה מאבן אחת

    מצבה מאבן אחת ניתן להציג גם כמו שהיא, למשל כאשר נבחר אבן גבוהה, נוכל להעמיד אותה לגובה ולחרוט עליה באופן מתואם עם המבנה הבסיסי הטבעי שלה, זה יוצר מראה אורגני אותנטי, ומתאים במיוחד כאשר רוצים להביע ולהנציח דרך המצבה המונחת על הקבר אישיות של אדם אוהב אדמה,, מחובר לטבע, טבעי וספונטני באישיותו וחם ולבבי. לעומת זאת, יש לא מעט סגנונות של עיצוב מצבה מאבן אחת בתוספות מגוונות שיוצרות תמהילי עיצוב רעננים ומלאי גוונים. שילוב פריחה וצמחייה מגוונת, תוספות של אבני חצץ מסביב או אבנים אחרות, שילוב מסגרת שיש או בסיס שיש או אבן טבעית אחרת עבור האבן השלמה. כאשר מעוניינים להביע אישיות רב גונית טבעית ואנושית נעדיף בדרך כלל שילוב פרחים עם האבם האחת, ואילו עבור אנשים בעלי אופי רשמי, תפקידי ניהול ופיקוד ואחרים נעדיף שילובי שיש בעלי עוצמה. כל אלו הן רק מקצת האפשרויות שעומדות בפני מי שמחפש לשלב אבן פראית אותנטית עם סגנון מכובד, עשיר ויוקרתי.

    תכנון וניהול עבודה

    כאשר אתם עומדים בשלב לא קל זה של בחירת מצבה, אתם חייבים חברה שתעמוד לימינכם בכל השלבים ותקל עליכם את התהליך, חברה שתוכלו לסמוך עליה זו רק חברת אבנים. כאן לשירותכם באתר ובטלפון.

    מוצרים נוספים

    דגם 501 – מצבה מגרניט אדום מעוצבת

    20,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 302 – לוח סנהדרין מגרניט שחור

    5,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 300 – לוח סנהדרין מאבן גליל טבעית

    7,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 404 – מצבה משיש טורקי סטנדרטית

    9,980.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה