מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    עיצובים שונים למצבות

    מצבה היא מחווה אישית וחשובה ביותר שחוגגת חיים שחיים. הוא ממלא תפקיד חיוני בזיכרון של אלה שעברו, ומשמש ייצוג מתמשך של אדם אהוב. תהליך עיצוב מצבות הוא מתגמל מאוד, אבל יכול להרגיש מהמם בהתחלה. לצד בחירת הגודל, החומר והסגנון של האנדרטה, ישנן מספר אפשרויות התאמה אישית שיש לקחת בחשבון, כגון העיצוב, הכתובות, הסמלים והתמונות שיהיו משובצים באבן של המצבה. כדי להקל על חלק מהלחץ שמגיע עם החלטות התאמה אישית חשובות אלו בתקופה רגשית ממילא, הסברנו את ההבדל בין שתי שיטות עיצוב נפוצות הכוללות שיטות של חריטה ותחריטים לעיצוב המצבה.

    ישנן מספר שיטות עיקריות המשמשות בוני מצבות לעיצובים שונים:

    כאשר כל אחת מהן מספק את היתרונות שלה לעיצובים שונים.

    חריטה- היא שיטת העיצוב הנפוצה ביותר המשמשת ליצירת האותיות והסמלים ברוב המצבות. חריטה מוגדרת כתהליך או אמנות חיתוך עיצובים למשטח קשיח, כמו אבן מצבה מגרניט. בעוד שפטישים ומאזמלים שימשו באופן מסורתי לחריטת גרניט, התזת חול הפכה לשיטת החריטה המועדפת. ומספקת לכם מראה ייחודי ודקורטיבי שישאיר את כל המשפחה בפה פעור.

    תחריטים- כאשר מצבת גרניט דורשת תמונה מפורטת יותר, תחריט היא השיטה המועדפת. בעוד שהחריטה גורמת לחתך עמוק יותר, רק תחריט חרוט ביד יכול ליצור עיצובים עדינים ומפורטים. הסיבה לכך היא שהתחריט מייצר סימון ניגודיות גבוה על פני החומר. קיימות שתי שיטות – תחריט יד ותחריט בלייזר – זמינות לחריטת עיצובים מפורטים מאוד באבן.

    העיצובים הייחודיים של טל חזן

    לקוחות לא בהכרח יודעים מה הם רוצים מיד, והם עשויים אפילו להרגיש המומים מהאפשרויות הרבות. במיוחד כאשר העצב של האבל מתעופף מעל לראשיהם. אין שום דבר סטנדרטי, אפילו הגודל המועדף של אנדרטה או מצבה יכול להשתנות מאוד מלקוח ללקוח. מה שנראה זעיר לאדם אחד עשוי להיראות עצום לאחר, ולהיפך. ולכן מעצב אנדרטאות יישב עם לקוחות וידון באדם שעבורו מיועדת האנדרטה, כולל תחביביו ותחומי העניין שלו, משפחתו והיבטים אחרים של חייהם – ואז ימציא דרכים שאפשר לסמל את החיים באבן. התוצאה הסופית היא תמיד ייחודית. לבחירה וייעוץ של מצבה בעיצוב אישי, אנו מזמינים אתכם להרים טלפון כבר היום. ואנו מבטיחים לענות על כל שאלה ולסייע כמה שדרוש, במהלך תקופה קשה שכזאת.

    מוצרים נוספים

    דגם 501 – מצבה מגרניט אדום מעוצבת

    19,200.00
    לצפייה במוצר

    דגם 304 – לוח סנהדרין מגרניט שחור בהתזה הפוכה

    8,800.00
    לצפייה במוצר

    דגם 403 – מצבה מאבן גלילית צהובה

    9,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 106 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט אדום

    11,600.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה