מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    סוגים שונים של עיצובים שונים

    טל חזן – מומחה לעיצוב מצבות

    יצירת ועיצוב מצבה הינו תהליך שמורכב יותר מסתם התזת אותיות בחול על אבן גרניט. עיצוב מצבות כרוך בסיוע למשפחות של הנפטרים – או לאנשים המחפשים לתכנן את מקומות המנוחה שלהם. על מנת שיוכלו למצוא את הדרך הטובה ביותר לייצג חיים שלמים במצבה אחת וייחודית. פנייה למומחה לעיצוב מצבות הינה בחירה באיכות, במקצועיות וביכולת שלכם להקרין את האהבה שלכם לנפטר או למשפחה. באמצעות שלל סגנונות עיצוב שובי לב. עיצוב מצבות בהתאמה אישית הינו שירות פופולארי במיוחד, שמטרתו לספק לאהובים והקרובים אליכם ביותר, חלקת קבר מרשימה ויוקרתית. בהתאם לטעם האישי שלהם ושל המשפחה.

    ישנם סוגים רבים ושונים של מצבות או סוגי מצבות כפי שיש המכנים זאת. ניתן לעצב מצבות בהתאמה אישית ולהתאים אישית לחלוטין לציון חלקת הקבורה או מקום הקבר של אדם אהוב. שימו לב: לכל בית עלמין יש דרישות משלו לגבי המצבות שהם יתירו בבית העלמין. בדקו עם בית הקברות שלכם כדי לוודא שהמצבה שאתם רוצים תתקבל ללא שום התנגדות.
    סוגים שונים של עיצוב מצבות כוללים:
    – עיצובים שונים באבן
    – חריטה
    – שימוש באלמנטים דקורטיביים
    – התאמה אישית לסגנון של הנפטר
    – סגנונות מודרניים לעיצוב מצבות
    – סגנונות קלאסיים
    – סגנונות מזרחיים וסגנונות יוקרתיים

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן

    פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב ובניית מצבות ברמה הגבוה ביותר בישראל. החזון של טל לספק לקהל האבלים הישראלי את המצבות המיוחדות, המרשימות והחזקות ביותר בשוק. הוליד את העסק המושלם עבורכם ברגעים כאלה קשים.
    וכל זאת בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק המצבות הישראלי. בחירה בחברת אבנים היא בחירה באיכות ללא פשרות, לצד שירות שיודע לקחת את הבקשה שלכם ולהוציא אותה לפועל, באמצעות עיצוב המצבה לטעמכם וסגנונכם האישי. לבחירה וייעוץ של מצבות מעוצבות בסגנונות שונים ומותאמים, חברת אבנים מזמינה אתכם להרים טלפון כבר היום. ואנו מבטיחים לענות על כל שאלה ולסייע כמה שדרוש, בדרך למצבה המושלמת עבורכם.

    מוצרים נוספים

    דגם 102 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט שחור

    10,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 402 – מצבה מאבן חברון

    7,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 103 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט אדום

    10,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 500 – מצבה מגרניט שחור

    16,000.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה