מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מצבות שמשדרות יופי וזיכרון

    מהי מצבה יפה בעיניכם? כאשר אתם עורכים ביקור כזה או אחר בבית עלמין, אתם וודאי נפגשים בהרבה מאד מצבות בדרך למצבה אליה פניכם מועדות. לפעמים זוהי אפילו לוויה וקבורה, בשלב בו עדיין הנפטר לכבודו טרחתם להגיע עד הנה עדיין לא קיבל את המצבה הפרטית שלו, העיניים תמיד משוטטות סביב סביב ומוצאות לא מעט מצבות יפות, כאלה שבהחלט ניתן להגדיר בתור זיכרון חי ומלא רגש לנפטר שמאחוריהן. מצבות יפות יכולות בהחלט להיות מוקמות גם עבור היקרים לכם, זה אפשרי ובהישג ידכם. חברת אבנים מייצרת עבור לקוחות רבים מצבות יפות במגוון סגנונות ובקשת רחבה של חומרים ואלמנטים. חשוב לדעת כי מצבות יפות אינן בהכרח מצבות צבעוניות, ומצבה מלאת חיים לא חייבת להיות דווקא עמוסה בפרחים. אז איך יוצאים מצבה יפה? הצוות שלנו יספר לכם.

    איך מייצרים אצלנו מצבות יפות

    מצבות יפות הן לאו דווקא עניין של טעם, כיוון שבהחלט ניתן לזהות אלמנטים קבועים שיוצרים עניין ויופי בסגנונות שונים של מצבות המקובלות בשוק. הפן העיקרי בתוך תחומי העיצוב של מצבות יפות באמת הוא הרבה מעבר לחוקי היופי או לגדרי הטעם האישי, מדובר בהענקת מימד אישי ובעיקר ייחודי, למצבה האישית שעומדת לנצח מעל קברו של הנפטר. ככל שהמצבה תהיה פחות מוכרת ובנאלית, ותהיה בה יותר אמירה אישית וייחודיות, היא תהיה הרבה יותר יפה ובלתי נשכחת. איך יוצרים ייחודיות ואמירה אישית במצבה רגילה בגודל קלאסי? יש הרבה מאד אפשרויות.

    אפשרויות עיצוב מצבה

    מצבות יפות אפשר לייצר בעזרת הרבה מאד אלמנטים, אביזרים נלווים, סגנונות שונים של אומנות והרבה שיטות נפוצות המקובלות בתחום. החכמה היא להוציא לכל האפשרויות המוכרות את השילוב הבלתי מוכר של העיצוב. עיצוב שיש בו חידוש וריענון, הוא כזה שיתפוס את המצב של כל מי שיעבור בסביבה. הדרך הנכונה ליצור מצבה שיש בה ייחודיות היא להתאים אותה לאדם, כך יוצרים זיכרון אמיתי ומלא תוכן שיש בו הבעה ייחודית. לא מאמינים שזה אפשרי? השאירו לנו פרטים כאן באתר או בטלפון וביחד נוכיח לכם שמצבה כזו יכולה להיות מוצבת גם על קברו של יקירכם.

     

    מוצרים נוספים

    דגם 107 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט שחור

    14,400.00
    לצפייה במוצר

    דגם 404 – מצבה משיש טורקי סטנדרטית

    9,980.00
    לצפייה במוצר

    דגם 104 – מצבה משיש טורקי בעיצוב מיוחד

    12,400.00
    לצפייה במוצר

    דגם 103 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט אדום

    12,000.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה