מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מצבות אומנותיות בהתאמה אישית

    אבנים – טל חזן מעצב מצבות אומנותיות

    מצבה היא דבר אישי מאוד וחשובה להוקרה ולחגיגה של מי שהלך לעולמו. למרות שיש משמעות רבה, המציאות היא שרוב האנשים יתכננו וירכשו רק מצבה אחת או שתיים בחייהם. כלומר האפשרויות הזמינות אינן מוכרות היטב לרוב הציבור שבדרך כלל בוחר במצבות הקלאסיות ללא שום עיצוב אומנותי. הוא סמל מתמשך של אדם אהוב שאבד, אנדרטה יכולה לגלם את האישיות והאידיאלים של האדם. מכיוון שלבתי קברות יש הגבלות שונות על סוגי המצבות, אתם יכולים לשקול תחילה את העיצוב, ולאחר מכן לעבוד עם ספק כדי למצוא בית קברות שיתאים לעיצוב. לחלופין, ברגע שתבינו את תקנות בית הקברות שלכם, השתמשו בזה כמדריך שיעזור לקבוע את העיצוב המתאים לכם. התכונות העיקריות שיש לקחת בחשבון בעיצוב,  כוללות:
    -את החומר
    -הגודל הדרוש של המצבה
    -הצורה של המצבה

    בתוך שלוש הקטגוריות של התכונות העיקריות של מצבות אומנותיות מעוצבות, ישנם שילובים רבים שיכולים להפוך את הזיכרון למסורתי וקלאסי או ייחודי ומודרני. תכונות העיצוב שבהם אנו בוחרים ישפיעו על המראה של המצבה, אך גם על יכולת העמידות והאופן שבה המצבה תזדקן במהלך השנים הבאות. כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר, יש לשקול את הגורמים הבאים בעת בחירת מצבה:

    הסגנון האומנותי, איכות הספק והמוניטין שלו. הכרת בית העלמין והאזור. כל אלו חייבים להילקח בחשבון בעת בחירת מצבה אומנותית בהתאמה אישית, בהתאם לסגנון שלכם או של הנפטר. חברת אבנים מזמינה אתכם להתרשם באתר שלנו ממגוון רחב של מצבות אומנותיות.

    חברת אבנים לעיצוב מצבות מאבן

    מזמינה אתכם להתרשם מאינספור עיצובים שונים של מצבות אומנותיות. אם אתם מחפשים מקום שיוכל לקחת את החזון שלכם בנוגע למצבה שאתם רוצים? טל חזן הוא בדיוק איש המקצוע שאתם מחפשים. בזכות טל חזן מצבות יוקרה, גם אתם יכולים לבחור לכם מצבה אומנותית בעיצוב אישי. מצבה שאתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של חומרים שונים, סוגי אבנים שונים וסוגים שונים של רמת גימור. בהתאמה אישית לסגנון האומנותי שאתם רוצים שיתבטא על גבי המצבה שאתם רוכשים.

    מוצרים נוספים

    דגם 500 – מצבה מגרניט שחור

    16,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 401 – מצבה מאבן חברון

    7,200.00
    לצפייה במוצר

    דגם 403 – מצבה מאבן גלילית צהובה

    9,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 300 – לוח סנהדרין מאבן גליל טבעית

    7,500.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה