מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מומחה לעיצוב מצבות מאבן אחת

    אז איך בוחרים מצבה מאבן אחת

    מצבה שבנויה מאבן אחת נחשבת בדרך כלל למצבה יוקרתית, אשר מצריכה את ידיו והמומחיות של מעצב מצבות בחסד. כזה שיודע ושולט במספר רב של שיטות לעיצוב וחריטה, הנעשים על אבן אחת בלבד. בנוסף לכך העבודה עם מצבה מאבן אחת, דורשת קפדנות ומקצועיות ברמה אחרת. על מנת לוודא ששלמות האבן נשמרת, לצד החיוניות של המראה המיוחד של מצבה מאבן אחת.

    היתרונות העיקרים של בחירה במצבה מאבן אחת

    בין היתרונות העיקרים של מצבה מאבן אחת, היתרון המרכזי ביותר כנראה, הינו היתרון של מצבה שבנויה מחומר גלם אחיד. במילים פשוטות יותר הכוונה היא, שמצבה מאבן אחת יכולה להחזיק למשך זמן רב יותר, לשמור על האלמנטים הדקורטיביים לאורך זמן ברמה טובה יותר. בנוסף למחיר וזמן העבודה המשתלמים, במיוחד לנוכח התוצאות המצוינות של עיצוב, אשר ניתן להשיג מעיצוב מצבות מאבן אחת.

    ישנם מספר תכונות שעליכם לקחת בחשבון בזמן שאתם מחפשים מצבה מאבן אחת, כזאת שתוכל לבטא באופן הטוב ביותר את הצער והכאב שלכם. על מנת למצוא את המצבה המושלמת עבורכם, מומלץ לחקור את השוק, להתייעץ עם מעצבי מצבות, משפחה וחברים. אודות הניסיון שלהם עם מצבה מאבן אחת.

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב מצבה מאבן אחת, ברמה הגבוה ביותר בישראל, בשילוב חומרי הגלם הטובים ביותר. שיאפשרו לכם ליהנות מהמראה המודרני והיוקרתי של מצבה שעשויה מאבן אחת.
    החזון של טל לספק לקהל האבלים הישראלי את המצבות המיוחדות, המרשימות והחזקות ביותר בשוק. הוליד את העסק המושלם עבורכם ברגעים קשים של אבל ועצב.
    וכל זאת בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק המצבות הישראלי. בחירה בחברת אבנים היא בחירה באיכות ללא פשרות, לצד שירות שיודע לקחת את הבקשה שלכם ולהוציא אותה לפועל, באמצעות עיצוב המצבה לטעמכם וסגנונכם האישי. לבחירה וייעוץ של מצבות מעוצבות בסגנונות שונים ומותאמים, חברת אבנים מזמינה אתכם להרים טלפון כבר היום. והנציגים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע בתקופה קשה שכזאת.

    מוצרים נוספים

    דגם 404 – מצבה משיש טורקי סטנדרטית

    9,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 203 – מצבה מאבן בזלת בשילוב עצמון אפור

    15,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 501 – מצבה מגרניט אדום מעוצבת

    19,200.00
    לצפייה במוצר

    דגם 503 – מצבה מגרניט כחול

    17,200.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה