מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    מאפיינים של מצבות מיוחדות

    מצבות מיוחדות בהתאם לבקשת הלקוח

    האם שוטטתם פעם בבית קברות ותהיתם על משמעויות העיצובים החצובים על חלק מהמצבות? אלפי סמלים וסמלים דתיים וחילוניים שונים משמשים לעיטור מצבות לאורך הדורות, המעידים על יחס למוות ולעולם הבא, חברות בארגון חברתי, או מסחרי, עיסוק או זהות אתנית של האדם שנפטר. בעוד שלרבים מסמלי המצבות הללו יש פירושים פשוטים למדי, לא תמיד קל לקבוע את משמעותם ומשמעותם. לא היינו נוכחים כאשר הסמלים הללו נחצבו באבן ולא יכולים לטעון שאנו יודעים את כוונות אבותינו. ייתכן שהם כללו סמל מסוים ללא סיבה אחרת מלבד בגלל שהם חשבו שהוא יפה. בכל מקרה עיצוב מצבות מיוחדות, מאפשר לכם לתת ביטוי לכל סמל, חלק בחיים של הנפטר באופן שינציחו את חייו בצורה המכובדת והמרשימה ביותר.

    כאשר זה מגיע למצבות מיוחדות ישנם אינספור דרכים בהן ניתן לייחד מצבה. כאשר כל אחד מהם מספק את המענה המדויק, בהתאם לטעם האישי של הנפטר ומשפחתו והאלמנטים הדקורטיביים שאמורים לשרת את האופי והסגנון של הנפטר. בין המאפיינים העיקריים של מצבות מיוחדות:
    – מצבות בסגנון מותאם אישית
    – מצבות עם חריטות מיוחדות
    – מצבות מעוטרות
    – מצבות מחומרים איכותיים בלבד כגון גרניט ובזלת

    מצבות מיוחדות שהותאמו במיוחד לטעם של הנפטר ומשפחתו, מאפשרות לכם להנציח את האהובים עליכם מכל. באמצעות מצבה מיוחדת, אשר כוללת עיצובים שונים ואף שימוש בסוגים שונים של חומרים. כל זאת על מנת לספק לכם מצבה מיוחדת באמת.

    טל חזן – מומחה למצבות מיוחדות

    חברת אבנים בניהולו של טל חזן פועלת כבר שנים רבות בתחום עיצוב ובניית מצבות. בזכות החזון של טל לספק לקהל האבלים הישראלי את המצבות המיוחדות, המרשימות והחזקות ביותר בשוק. וכל זאת בליווי תודעת השירות הטובה ביותר והמחיר המשתלם ביותר בשוק המצבות הישראלי. בחירה בחברת אבנים היא בחירה באיכות ללא פשרות, לצד שירות שיודע לקחת את הבקשה שלכם ולהוציא אותה לפועל, באמצעות עיצוב המצבה לטעמכם וסגנונכם האישי. צרו עימנו קשר כבר היום לשמיעת כל הפרטים אודות מצבות מיוחדות של אבנים.

    מוצרים נוספים

    דגם 402 – מצבה מאבן חברון

    7,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 202 – מצבה מאבן גליל בעיצוב אישי

    15,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 200 – מצבה מאבן חברון עיצוב טבעי

    14,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 501 – מצבה מגרניט אדום מעוצבת

    19,200.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה