מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    חוזק ויופי במצבות מאבן בזלת ייחודית

    אבן בזלת היא אבן מעניינת ביותר באופן כללי. אמנם מדובר באבן טבעית, אך זו אל אבן שנמצאת בטבע באופן קבוע מימות קדם, אלא אבן שנוצרת בתהליך טבעי בלתי רצוני במהלך התפרצות געשית. כיוון שבהיסטוריה היו לא מעט התפרצויות כאלו ואנו עדיין מכירים אותן, אלו אבנים לא נדירות שכל העת מיוצרות מחדש. אבני בזלת הן בעצם תוכן געשי, והמרקם והגוונים שלהם משופעים ישירות מהרכב הגעש ממנו הן יוצרו. בכל געש יש הרכב מעט שונה של מינרלים ומכאן שבדרך כלל אבן בזלת אחת לא תהיה זהה לחלוטין לאבן השניה. כך או אחרת, אבני בזלת הן בחירה מוצלחת ומלאת יוקרה למצבה, אבל יש לנו עוד כמה דברים שחשוב שתדעו לגביה. יצרנית המצבות “אבנים” מגישה לכם קצת מידע רלוונטי שיעשה לכם סדר.

    עיצובי מצבות אבן בזלת

    לפעמים משלבים אבן בזלת באופן גולמי טבעי, כמו שהיא בטבע, בתוך המצבה כולה. לפעמים מסתתים את אבן הבזלת למראה חלק ומבריק מעט. מכאן נובע הבלבול, כך שלא תמיד מובן לאנשים מהי בדיוק אבן בזלת ומה חיקוי או סתם שם חסר פשר, אז שתי הווריאציות הללו הן אכן אבן בזלת. יש מי שמעדיף אותה מסותתת ויש מי שמעדיף אותה טבעית יותר. בדרך כלל, אם כי לא בהכרח, תשולב אבן הבזלת בתוך מצבה מאבן אחר, זול יותר, כמו שיש חברון ודומיה. פעמים רבות יהיה שילוב אבני חצץ או גינה קטנה, כאשר בתוך הגינה או במרכז השיש תיקבע אבן בזלת גדולה טבעית, נמוכה או גבוהה. לפעמים יבוא עליה כיתוב הראש ולפעמים ללא כל כיתוב.

    כמה עולה אבן בזלת

    מצבות אבן בזלת הן לא מצבות זולות במיוחד, בכל זאת מדובר באבן יקרה יחסית, אבל כאשר משלבים אותה בתוך אבן זולה יותר זה בהחלט מוזיל ומנגיש את העלויות לכל אחד כמעט. כמומן שככל שתוסיפו פרחים, צמחייה, סוקולנטיים, אבנים נוספות, זכוכית ומה שיעלה בדעתכם- המחיר יעלה יותר ויותר, אבל גם אם אתם מקדישים תקציב מוגבל עבור המצבה- יש לכם לא מעט אפשרויות בתחום. לעוד פרטים דברו עם הצוות שלנו בטלפון או השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם.

    מוצרים נוספים

    דגם 304 – לוח סנהדרין מגרניט שחור בהתזה הפוכה

    8,800.00
    לצפייה במוצר

    דגם 404 – מצבה משיש טורקי סטנדרטית

    9,980.00
    לצפייה במוצר

    דגם 400 – מצבה מאבן חברון משפחתית

    7,800.00
    לצפייה במוצר

    דגם 107 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט שחור

    14,400.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה