מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    התאמה אישית של עיצוב מצבה

    בית המלאכה למצבות של טל חזן

    עיצוב מצבה היא פעולה מורכבת שחייבת לקחת בחשבון מספר גורמים שונים, על מנת להבטיח איכות ביצוע ברמה הטובה ביותר. עיצוב המצבה שלכם או של אדם קרוב אליכם, נעשה פעמים רבות לאחר פגישת ייעוץ והכוונה. שבה אתם יכולים לפרוש בפני המעצב את כל בקשותיכם.

    התאמה אישית במובנים מסוימים, החלק האישי ביותר בעיצוב מצבה עבורכם או לאדם אהוב היא ההחלטה על המילים, הסמלים והפרטים הייחודיים שיתפסו מקום סביב השם והתאריך. בנוסף לכתיבה של ביטויים, תאריכים או מילים הנלוות למצבה, ויכולות להיות ייחודיות ומיוחדות לאדם או למשפחה, לרבות:
    – תמונה או ציור של הנפטר
    – עיצוב מותאם אישית לטעמכם
    עיצוב מצבה דקורטיבי בסגנונות שונים
    – חריטת משפטים וציטוטים מפורסמים

    בנוסף לכך, מומלץ לפנות למעצב מצבות או חברה לעיצוב מצבות מקצועית. שיוכלו לעורר לחיים את החזון שלכם, הסגנון שלכם ושל הנפטר וכל פרט נוסף בדרך לעיצוב מצבה מכובדת ויוקרתית עבורכם.

    5 שאלות שכדאי לשאול לפני בחירת מצבה

    לפני שאתם צוללים עמוק לתוך אפשרויות העיצוב וההתאמה האישית הזמינות של עיצוב מצבות, אנו ממליצים תחילה לשאול את עצמכם חמש שאלות: למי מיועדת המצבה? באיזה בית קברות היא תוצב? היכן תוצב המצבה בבית הקברות? באיזה סוג עיצוב אתם מעוניינים? מה התקציב שלכם?
    כל אלו יעזרו לכם לבחור עיצוב מצבה בצורה האופטימאלית ביותר, שתקלע בול לטעם שלכם ושל קרובי המשפחה.

    בחברת אבנים של טל חזן תוכלו למצוא מגוון מכונות ומכשירים שונים לעיצוב ולעיבוד אבנים מסוגים שונים ובגדלים שונים. לצד מכונות חדשניות לחריטת קישוטים ואותיות. אחד היתרונות הגדולים של אבנים, בא לידי ביטוי באמצעות צוות העובדים המיומן והמקצועי שלנו. בזכות אותם עובדים מסורים בעלי 30 שנות ניסיון מוכח בעיצוב מצבה. בצוות העובדים שלנו תוכלו למצוא: חרטים, מעצבים, עובדי אחזקה ותחזוקה, צוות בקרת איכות ועוד. כל זאת על מנת לספק לקהל הלקוחות הישראלי את השירות הטוב ביותר לעיצוב מצבה בשוק. בליווי המחיר המשתלם ביותר והשירות האדיב ביותר בארץ.

    מוצרים נוספים

    דגם 203 – מצבה מאבן בזלת בשילוב עצמון אפור

    15,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 300 – לוח סנהדרין מאבן גליל טבעית

    7,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 302 – לוח סנהדרין מגרניט שחור

    5,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 503 – מצבה מגרניט כחול

    17,200.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה