מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    הנצחה מכובדת בעיצוב אישי וייחודי

    כאשר מדברים על מצבה שאנחנו מקדישים כמשפחה להורים האהובים שלנו, זו תמיד תהיה חוויה בלתי נשכחת ומלאת אמוציות, טעונה רגשות ועמוסה באהבה וגם כאב, לפעמים יש יותר זכרונות ולפעמים פחות, אבל תמיד נמצא הרצון והתשוקה הפנימית להחזיר להורינו מעט על כל מה שהקדישו עבורנו בחייהם, על טוב ליבם ועל חכמתם, על אהבתם ועל מסירותם, וכל זאת בדמות מצבה מיוחדת שתעניק להם זיכרון אחרון בעולם באופן הטוב ביותר כפי שמגיע להם, כפי שהם רצו. עיצוב מצבה עבור הורה דורש מבני המשפחה את מיטב כוחם הנפשי והטכני, ובדיוק בנקודת הזמן הכי פחות נוחה וקלה לעשות זאת. אל תוך הנקודה הזאת נכנסים בזהירות ובעדינות מתבקשת הצוות המדהים של חברת אבנים, המייצרת מצבות לאורך השנים מכל הסוגים ועבור כל המגזרים, בהצלחה מרובה.

    עיצוב מצבה להורים

    עיצוב מצבה להורים דרך חברת אבנים משאיר את בני המשפחה רגועים מכל בחינה טכנית וגם מכל בחינה תכנונית וחשיבתית. כאשר הצוות של חברת אבנים לוקח אחריות על הכנת המצבה, זה כולל הכל מהחל ועד כלה. הצוות שלנו ישב עם הבנים והבנות, ובין אם מדובר בבן אחד או בשורת ילדים ארוכה. אנחנו נשמע מכל אחד על הנפטר המנוח, ונמצה את כל זויות ההסתכלות של הקרובים והאובים שלו, לאחר מכן במלא האכפתיות והרגישות ננסה להגיע לליבת האישיות שלו, זו שתאפיין באופן האמיתי ביותר את האדם החי שהיה כאן עד לפני לא הרבה זמן. עיצוב מצבה כזו מטבע הדברים אינו מסתיים ביום אחד או ביומיים, אבל התוצאה תוכיח את עצמה.

    מה זה דורש מכם

    הצוות שלנו בחברת אבנים יודע את תפקידו ומבצע אותו בנאמנות. החל מהרגע בו הפקדתם בידיו את האחריות על המצבה של אבא או אמא התפקיד שלכם מסתכם בלענות לנו על השאלות, לבחור מבין האפשרויות ולתקן אותנו במידת הצורך, את עבודות החשיבה והתכנון לפרטי פרטים, ההצעות האפשרויות, הרעיונות וכמובן שלבי הביצוע עד לגמר כולם יהיו בתחום אחריותם של אנשי המקצוע שלנו, המצבה של היקרים לכם תמיד תהיה בידיים הטובות ביותר. השאירו כאן פרטי קשר ונחזור אליכם מיידית.

    מוצרים נוספים

    דגם 403 – מצבה מאבן גלילית צהובה

    10,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 302 – לוח סנהדרין מגרניט שחור

    5,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 100 – מצבה מאבן חברון בעיצוב מיוחד

    10,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 106 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט אדום

    14,400.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה