מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    הנצחה זוגית בעיצוב ייחודי ומכובד

    כאשר שואלים את הנציגים הטלפוניים שלנו בחברת אבנים, או את אנשי המקצוע של החברה, מהי בדיוק מצבה כפולה והאם היא יכולה להתאים לנו, אנחנו מיד מבררים- עבור מי אתם שואלים. הסיבה לשאלה האוטומטית כמעט נובעת מניסיון העבר, מתברר שלא מעט אנשים שמעו את המושג מצבה כפולה וסברו משום מה שמדובר במצבה גדולה במיוחד , גבוהה מאד או רחבה, בעלת מבנה ייחודי או משהו בדומה לכך. אולי חשב מישהו שיש אנשים שמגיע להם מפאת חשיבותם ותרומתם לציבור מצבה כפולה, אבל המציאות פשוטה בתכלית- מצבה כפולה מיועדת עבור קברים צמודים שמקובלים בדרך כלל עבור זוג. מדובר במה שנקרא- מצבה זוגית. חברת אבנים מתמחה בייצור מצבות זוגיות ומסבירה כמה דברים שחשוב לכם לדעת עליהם.

    מהי בדיוק מצבה כפולה ומתי היא מתאימה

    מצבה כפולה או מצבה זוגית, היא מצבה שמנציחה במשותף שני קברים. היא מתאימה לזוג שמעוניין להנציח את הקשר והאהבה שהייתה להם בחייהם גם לאחר המוות, ובמילים אחרות- להבטיח שהמוות לא יפריד בין הנשמות והגופות גם יחד. במקרה כזה בני הזוג ירכשו קברים סמוכים, וכך תהיה אפשרות להתקין מצבה משותפת עבור שניהם.

    סגנונות מצבה כפולה

    מצבה כפולה מגיעה בהרבה מאד סגנונות. ניתן לראות מצבה כפולה שהיא בעצם מצבה גדולה המחולקת לשתי לוחות נפרדים המחוברים ביניהם וכמובן זהים בעיצוב ומשלימים אחד את זולתו. במקרה כזה על כל לוח יהיה שם אחר וכיתוב נפרד, ובדרך כלל נבחר להעמיד חלק אחד משותף כמו ראש למצבה או לוחית אחרת שתציג את המשותף. יש אחרים שיבחרו לייצג את שני בני הזוג באמצעות כיתוב משותף וכך יהיה לוח אחד גדול שיכלול את בני הזוג במשותף. לפעמים יש דרכים נוספות להעמיד את המצבה הכפולה, והכל על פי בחירת בני הזוג או בן הזוג האחד שנותר לבחור את האפשרות המועדפת. יש מצבים שלאחר פטירת בן הזוג השני יהיה צורך לתקן את המצבה ולפעמים יהיה צורך כמעט להחליפה, אבל תמיד תהיה לכם אפשרות לקבל מצבה משותפת שתסמל עבורכם את האדם הקרוב ביותר עלי אדמות. אל תוותרו, דברו איתנו!

    מוצרים נוספים

    דגם 402 – מצבה מאבן חברון

    7,700.00
    לצפייה במוצר

    דגם 403 – מצבה מאבן גלילית צהובה

    10,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 501 – מצבה מגרניט אדום מעוצבת

    20,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 303 – לוח סנהדרין מאבן גליל- פסיפס מיוחד

    11,000.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה