מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    הנצחה אישית בעיצוב ייחודי ומכובד

    עולמות העיצוב באופן כללי הן בעלות נקודות השקה לא מעטות ביניהן, עיצוב פנים ועיצוב אירועים, עיצוב בלונים לעיצוב מתנות, עיצובי פרחים ועיצובי פירות, הכל בסופו של יום מתחבר לנקודת התכנון והאדריכלות של העיצוב בשילוב טעם וחן שזור בחוקי היופי ושובר אותן לחילופין. בשונה מכל אלו, עיצוב מצבות מיוחדות זוהי אומנות בפני עצמה. כאשר מדברים על עיצוב מצבות מיוחדות מתכוונים בעיקר ללב שעומד מאחוריהן, ולמרות שאין ספק שמדובר בתחום שדורש המון מקצועיות, המימד הבולט ביותר במצבה מעבר לרמת המקצועיות שלה היא ללא ספק הרגשות שמאחוריה. חברת אבנים, חברת עיצוב וייצור המצבות האכפתית ביותר בארץ, חרטה על דגלה את אומנות הלב ואין ספק שזה מוכיח את עצמו שוב ושוב. עיצוב מצבות מיוחדות אצל אבנים מביא איתו תוצאות אחרות וייחודיות.

    מה דורש עיצוב מצבות מיוחדות

    על פניו עיצוב מצבות מיוחדות דורש בעיקר חומרי גלם ייחודיים ואנשי מקצוע ברמה גבוהה במיוחד. כך למשל סוגי שיש  נדירים יותר ביבוא מחו”ל, שילובי צמחייה ומים, חריטות מקוריות ומעניינות, חיטובים ועוד לא מעט אלמנטים נפוצים בתחום המצבות פחות או יותר שעם כל אחד מהם ניתן לשחק ולהרכיב תשלובות ייחודיות ומלאות טעם ואמירה משל עצמן. אבל מעבר לכל זאת עיצוב מצבות מיוחדות דורש כובד ראש מהותי לעצם העבודה, ואכפתיות אמיתית לתוצאה, ובמיוחד לאדם שמאחורי התוצאה. כאשר חושבים באמת על האדם המדהים שהיה פה עד לפני לא הרבה שעות, והנה הוא נפרד מאיתנו כעת, מתמלאים בתחושה אחרת שמייצרת בסופו של יום את אומנות עיצוב מצבות מיוחדות של חברת אבנים, ואם תרצו- זוהי ההצלחה של החברה בתחום.

    איך מתחברים רגשית למצבה

    החיבור הרגשי שלנו כאמור לכל מצבה אותה אנחנו בונים מתחיל כבר בשלב ההכרות עם המשפחה המזמינה את המצבה, האזנה לזיכרונותיהם, הבנת האישיות שהיתה כאן עד לא מזמן והנה כעת מדברים אחרי מיטתה, וזיהוי הנקודה המרכזית סביבה נרכיב את המצבה הייחודית לה, משם והלאה הדרך כבר פתוחה בפני צוות המעצבים שלנו להתקדם עם יצירה חדשה ומלאת השראה. רוצים גם אתם כזו מצבה עבור יקירכם? השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם ממש!

    מוצרים נוספים

    דגם 303 – לוח סנהדרין מאבן גליל- פסיפס מיוחד

    11,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 404 – מצבה משיש טורקי סטנדרטית

    9,980.00
    לצפייה במוצר

    דגם 503 – מצבה מגרניט כחול

    20,500.00
    לצפייה במוצר

    דגם 500 – מצבה מגרניט שחור

    16,000.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה