מעוניין בתוספות מיוחדות?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    סל הקניות (0)

    אין מוצרים בסל הקניות.

    כבוד אחרון במצבה יוצאת דופן ומרגשת

    כאשר אנחנו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה שבה אנו מתמודדים עם אובדן אחד מן היקרים לנו, ואין זה משנה כרגע האם מדובר באובדן טבעי של הורה או סב בגיל זקנה לאחר שנות חיים ארוכות ויפות ובצלילות הדעת כמו בכולנו מאחלים לעצמנו, או שמא מדובר חלילה בטרגדיה של פטירה או שכול של אהוב ליבנו בגיל צעיר, מחמת כל סיבה שלא תהיה, תמיד אנחנו מצפים ומעוניינים לחתום את פרק הקבורה והפרידה מן הנפטר היקר לליבנו באופן יוצר דופן, ואחת הדרכים הבולטות של חתימת השלב הזה היא הקמת מצבה מיוחדת, שתעניק לנו ולו מימד משותף של חיבור עצמי למקום האחרון בו הוא נטמן בעולם. מצבה מיוחדת היא בהחלט אחת מן הבקשות המוכרות שמקבל צוות האמנים שלנו בחברת אבנים, ואנחנו עושים המון כדי להפוך אותה למציאות.

    איך מעצבים מצבה מיוחדת

    המילה עיצוב נשמעת קצת בלתי שייכת לסיטואציה העצובה שבה אנחנו נפרדים מאדם קרוב, אבל למעשה היא בהחלט מייצגת את המאמץ המשמעותי שכולנו משקיעים במצבה, המזכרת הכי משמעותית ואמיתית שנשארת עבורנו ועבור הנפטר בעולם. מצבה מיוחדת היא עניין של עיצוב מדויק ומקצועי, אבל במיוחד כזה שמותאם אישית לנפטר. איך מתאימים את המצבה לאדם? כשם שמתאימים בעולם העיצוב כל פריט לאדם הספציפי, אם על פי טעמו האישי, אם על פי אופיו וייחודיות נפשו, תכונות מיוחדות הן מרכיב של מצבה מיוחדת ללא כל ספק, ויש עוד דרכים להפעיל את יכולות הדמיון והעיצוב ולהגיע לתוצאה של מצבה מושלמת שמביאה לידי ביטוי את האדם המדהים שהיא מסמלת.

    סגנונות מצבה

    מצבה מיוחדת יכולה להיות מתוכננת גם מהחומרים הפשוטים ביותר, לא חייב ללכת דווקא על החומרים הנדירים והיקרים, למרות שכמובן מהם יהיה הרבה יותר קל לייצר מצבה עוצרת נשימה. גם באמצעות חומרים עממיים ניתן להרכיב מצבת זיכרון מלאת חום וחיים, אהבה והערכה, באמצעות הרבה הבנה בתחום, מקצועיות ובעיקר נשמה, כמו שמקפידים בקרב אנשי הצוות של חברת אבנים. אם אתם מחפשים את הכתובת הנכונה להביא לידי ביטוי את הדמות היקרה לכם מכל ולהציב לה זיכרון כמו שמגיע לה- השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם.

    מוצרים נוספים

    דגם 107 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט שחור

    14,400.00
    לצפייה במוצר

    דגם 102 – מצבה מאבן חברון בציפוי גרניט שחור

    12,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 303 – לוח סנהדרין מאבן גליל- פסיפס מיוחד

    11,000.00
    לצפייה במוצר

    דגם 105 – מצבה משיש טורקי בציפוי גרניט כחול

    14,400.00
    לצפייה במוצר

    אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

      אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סלעים לבחירה

        קנייה בטוחה

        שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה